Fortsättning

Har ju såklart mer att skriva efter en och en halv veckas frånvaro ;-) Sadeln då först och främst:
Gunilla som provar ut bla Erreplus kom upp till klubben idag för att kika på oss då jag upplevt att jag och sadeln hamnat väldigt på snedden det sista. Det var även så att sadeln hade satt sig lite mer i ena sidan så där stoppade hon den lite extra. Provred efteråt och det kändes betydligt bättre så nu kanske vi kan få bättre ordning på ridningen framöver, kan man ju hoppas iaf.
Längtar verkligen efter roliga, avspända ridpass där vi kan jobba med serier och piruettgalopp. Såå kul :-)
Jag har även hunnit med att vara lite social vilket jag kan vara rätt kass på. I fredags drog vi på after work på Nh5, jag, Susanne, Caroline och Benita. Riktigt god mat, gott att dricka och framförallt trevligt sällskap. Lyckad kväll som vi redan är överens om att vi måste göra om.

Kommentera här: