Thea på läger

Jaha, då var man lämnad med två hästar ;-) Thea åkte iväg i lördags för åtta dagars ridläger på Sjöstjärnan och jag får sköta ställningarna hemma. Har förstås pratat med Thea varje dag och hon låter så glad och verkar ha mycket kul, är ju ett minne för livet :-)
Här hemma väntar ju jag och Qelley på henne, hon hann iaf rida några ridpass innan hon åkte. Min sista semestervecka har varit riktigt härlig, var bla med Thea nere på stan och Lysekils Womens Match och den obligatoriska luchen för Preemanställda intogs på Havsbadet
I torsdags grillade vi en god middag, sköljde ner med lite vin, satt på altanen och mös medan Thea och en kompis badade i poolen, sedan blev det även lite marshmallowsgrillning
I lördags när Thea åkt iväg drog jag och Thomas till Göteborg för att umgås med Susanne och Tommy. Först gjorde vi lite affärer och lagom hungriga satte vi oss till bords på The Barn och det var inget vi ångrade...verkligen suuupergoda hamburgare :-)) Efter mat och dryck förflyttade vi oss till nästa fantastiska ställe, Steampunk Bar, wow :-) Jag var chaufför för kvällen så fick nöja mig med alkoholfritt men så häftigt och gott, och framförallt trevligt :-)
Ridningen går framåt tycker jag, serierna börjar flyta på lite bättre och jag får emellanåt en riktigt fin känsla på honom. Strök mig dock från tävlingen som är i helgen inte tillräckligt peppad att tävla ännu ;-)
Nu är alltså semestern slut för denna gång och kan konstatera att vädret kunde varit bättre, har ju inte varit särskilt varmt, men perfekt väder för hästarna iaf :-)

Kommentera här: